هفته ای یکبار یک نامه صمیمانه بنویسید

نامه صمیمانه نوشتن تمرینی است که به تغییر زندگی کمک بسیاری کرده و به مردم در آرامتر و با محبت تر شدن یاری رسانده است. صرف چند دقیقه در هفته برای نوشتن یک نامه صمیمانه کارهای بسیاری برای شما انجام می دهد. برداشتن قلم برای نامه نوشتن یا تایپ کردن آن به قدر کافی شما را آرام می کند تا بتوانید اشخاص خوب را در زندگی تان به خاطر بیاورید. صِرف این که می نشینید تا نامه بنویسید ، کمک می کند که زندگی تان را سرشار از سپاس و قدردانی کنید.



وقتی که تصمیم می گیرید این کار را انجام دهید، احتمالاً از تعداد بسیار زیاد اشخاصی که در فهرستتان برای نامه نوشتن قرار می گیرند شگفت زده خواهید شد. من یک مراجعه کننده دارم که می گفت ''احتمالاً دیگر چند هفته ای از عمرم باقی نمانده تا بتوانم به همه آنهایی که در فهرست من هستند نامه بنویسم. '' این موضوع ممکن است در مورد شما هم صادق باشد و یا نباشد، اما احتمال دارد که هم اکنون یا از قبل افرادی در زندگی تان باشند، که مستحق دریافت نامه ای دوستانه و صمیمانه هستند. حتی اگر کسی را در زندگی تان ندارید که احساس کنید می توانید به او نامه بنویسید، و به کسی نامه بنویسید که او را نمی شناسید – ممکن است به نویسنده ای نامه بنویسید که زنده نباشد ولی آثار او را می ستایید یا به مخترع بزرگ و یا به متفکری از گذشته و یا حال نامه بنویسید. بخشی از ارزش نامه در این است که اندیشه خود را در جهت قدردانی سوق دهید؛ نوشتن نامه، حتی اگر فرستاده هم نشود، همین کار را خواهد کرد.







هدف از نوشتن نامه بسیار ساده است: ابراز محبت و قدردانی. اگر در نوشتن نامه دست و پا چلفتی هستید نگران نباشید. نامه نوشتن ستیز با سودای سر نیست بلکه هدیه ای است ک از سوی دل بر می آید. اگر چیز زیادی برای گفتن ندارید با نامه های کوچکی مانند این شروع کنید ''مریم عزیز. امروز صبح که از خواب بیدار شدم در این فکر بودم که چقدر خوشبخت هستم که افرادی چون تو را در زندگی دارم. از این که دوست من هستی بسیار سپاسگزارم. من واقعاً خوشبختم و بهترین شادی ها و شادکامی های زندگی را برایت آرزو می کنم. دوستت دارم، زهرا''

نوشتن و ارسال چنین نامه ای نه تنها توجه شما را روی چیزی که در زندگی تان درست است متمرکز می کند، بلکه به احتمال بسیار زیاد شخص دریافت کننده را نیز فوق العاده تحت تأثیر قرار می دهد ، سپاسگزار خواهد کرد. این عمل ساده، اغلب باعث عملیات مارپیچی دوست داشتن می شود و شخص دریافت کننده نامه شما ممکن است تصمیم بگیرد همین کار را برای دیگری انجام دهد و یا شاید در عمل و احساس شما را بیشتر دوست بدارد . پس همین هفته اولین نامه خود را بنویسید. شرط می بندم که از این کار خود شاد خواهید شد.


http://www.iran4me.com/Movafaghiat-Pirozi/5626.asp?q=%D9%87%D9%81%D8%AA%D9%87+%D8%A7%D9%8A+%D9%8A%D9%83%D8%A8%D8%A7%D8%B1+%D9%8A%D9%83+%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87+%D8%B5%D9%85%D9%8A%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87+%D8%A8%D9%86%D9%88%D9%8A%D8%B3%D9%8A%D8%AF

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد