جی 5 راز موفقیت مرتضی جبروتی - رتبه 96 کنکور سراسری

عصر روز سه شنبه بود ، چهار ماه بود که برای کنکور سراسری مطالعه می کردم ، ازدوستانم درمورد مزایای جی 5 زیاد شنیده بودم به همین خاطر به فروشگاه مرکزی کرج رفتم ، وقتی فروشنده جی 5 را عرضه کرد قیمت به نظرم گران آمد و به فروشنده اعتراض کردم او هم در جواب گفت اتفاقا آقای مالکی الان در طبقه دوم فروشگاه هستند می خواهید با خودشان صحبت کنید؟ و این ملاقات واقعا منشأ نتایج شگفتی بود که یکی هم موفقیت در کنکور امسال بود ، اقای مالکی با استدلال اینک هزینه تهیه یک جی 5 نسبت به دیگر روشهای پر هزینه کنکور تقریبا صفر است مرا متقاعد کردند.


آن روز از دیدن آقای مالکی و خرید جی5 بسیار خوشحال شدم و کار با آن را همان شب آغاز کردم هرچه بیشتر با آن کار می کردم بیشتر احساس می کردم که این همان گمشده من در یادگیری است با جی5 دیگر احساس استرس نمی کردم چون شما وقتی از جی5 استفاده می کنی در حقیقت با خودت رقابت می کنی نه با دیگران و از این رقابت به جای استرس و تنش و احساس بد ، احساس لذت و پیشرفت می کنی ، یعنی هرچه جی برگهای بیشتری می خوانی و جلوتر می روی احساس اعتماد به نفس بیشتر و لذت بیشتری می کنی حقیقتش را بگویم.

قبل از کنکور یک احساس بسیار بدی داشتم از اینکه می دیدم چپ و راست در آتش این رقابت زجر آور دمیده می شود وبعضی هااز سوزاندن ما کنکوری ها گرم می شوند و رشد می کنند و درآمد به دست می آورند ولی از طرفی هم احساس می کردم چاره ای ندارم و نمیتوانم بی تفاوت باشم تا منجی من یعنی جی5 به دادم رسید و زندگی ام را زیر و رو کرد و حالا به یک نتیجه رسیدم.

یک کنکوری فقط و فقط با یک جی5 و در کنار آن با جهت های درسی آن ( جی برگهای آماده دروس) می تواند در هزینه های خود صرفه جویی شگفت انگیزی انجام دهد و از طرفی به جای رقابت با دیگران که بسیار استرس زاست و در بسیاری از مواقع باعث افت روحیه می شود می تواند با تهیه یک جی5 خودش با خودش رقابت کند و از این رقابت به جای زجر لذت ببرد ، جی5 واقعا به آدم کمک می کند تا هر کس نقاط ضعف و قوت خودش را تشخیص دهد با برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت بشدت رشد کند این در حالیست که آرامش و نشاط و لذت در طول استفاده از جی5 در لحظه لحظه آن جاری است.

 به عنوان کسی که توانستم غول کنکور را  با جی5 ضربه فنی کنم به شما توصیه میکنم حتما تجربه رقابت خودتان با خودتان را تجربه کنید، زندگیتان متحول می شود

من فقط با شش ماه کار با جی5 توانستم در کنکور سراسری رتبه دو رقمی کسب کنم به شما قول میدهم اگر یک ماه بیشتر با جی5 کار کرده بودم صد در صد رتبه تک رقمی می گرفتم ، رقابت با خودتان را از همین امروز شروع کنید


http://www.malekig5.com/index.php?option=com_content&view=article&id=127&Itemid=44

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد